
Скарга до Ради бізнес-омбудсмена
Для того, щоб скористатися послугами адвоката для складання скарги до Ради бізнес-омбудсмена, натисніть на вибраний варіант месенджера або скористуйтеся номером телефону вказаним на сайті.
Чому саме ми?
Великий досвідМи в юриспруденції з 2004 року і за цей час напрацювали власні стратегії з багатьох напрямків.
Колективна роботаНад вирішенням вашого питання працюватиме вся наша команда. Такий підхід завжди дає найкращий результат.
ОперативністьЯк тільки клієнт звертається до нас, ми відразу починаємо діяти в його інтересах.
Чому саме ми?
Ми в юриспруденції з 2004 року і за цей час напрацювали власні стратегії з багатьох напрямків.
Над вирішенням вашого питання працюватиме вся наша команда. Такий підхід завжди дає найкращий результат.
Як тільки клієнт звертається до нас, ми відразу починаємо діяти в його інтересах.
Безперечним є той факт, що у будь-якій державі становище приватного бізнесу безпосередньо впливає на загальний економічний стан країни. Україна не є винятком. Тому акцент слід робити на покращенні бізнес-клімату. Це позитивно вплине не лише на національне підприємництво, а й на партнерство з міжнародними інвесторами.
У цьому аспекті акцент робиться на ефективній взаємодії приватних бізнесменів із державними органами влади. Йдеться про принцип партнерства та захист прав підприємця.
Щоб дотримуватися цієї концепції, уряд вирішив створити окремий орган – Рада бізнес-омбудсмена (далі – Рада). Його основна мета – захист прав підприємців та бізнесу. Функції та правовий статус Ради закріплені постановою Кабміну від 26.11.14р. №691 (далі – Постанова).
У Постанові йдеться про те, що Рада є чинним консультативно-дорадчим органом при Кабміні. Завдяки йому можна домогтися прозорості функціонування держорганів, а також знизити корупційні ризики, запобігши незаконним діям щодо СПД (суб’єктів підприємницької діяльності).
| Зміст |
У яких випадках можна звернутися до Ради бізнес-омбудсмена України?
Усього можна виділити 3 основні напрямки діяльності омбудсмена із захисту прав підприємців:
- Врегулювання спірних моментів шляхом розробки рекомендаційних документів держорганам влади
Коли надходить скарга бізнес-омбудсмену, за підсумками її вивчення Радою розробляються спеціальні рекомендаційні нормативи, які допомагають швидко вийти із конфліктних ситуацій. Держорган, якому адресуються дані рекомендації, повинен їх виконати у зазначений термін.
- Вивчення індивідуальних скарг представників бізнесу
Тут омбудсмен із захисту прав підприємців має не просто вирішити певні суперечки, а спробувати донести державним органам шляхи їх вирішення.
- Моніторинг системних порушень прав підприємців
Йдеться про оприлюднення системних проблем (після їх виявлення), які викладені у скаргах, що надходять до офісу бізнес-омбудсменів.
Підсумовуючи, можна відзначити, що найчастіше до Ради звертаються у випадках:
- неефективного та повільного розслідування справ правоохоронцями;
- оскарження (в адмін.порядку) перевірок податкових органів, які зробили неправильні висновки;
- затягування виконання судових рішень муніципальними чи гос.органами влади, що стосуються представників бізнесу (відмова видачі дозвільних документів, реєстрації податкових накладних або списання боргу тощо);
- необґрунтованого ігнорування податковими органами даних таблиці платників податків або визнання їх ризиковими;
- вчинення держреєстратором протизаконних реєстраційних дій щодо компанії тощо.
Як правильно подати скаргу до офісу бізнес-омбудсмена?
Важливо! Скарги, що направляються до Ради суб’єктами господарювання, розглядаються цим органом безоплатно. Крім того, створено простий та прозорий механізм їх подачі (через сайт вказаного органу). Для цього потрібно зробити лише 2 кроки.
Крок 1. Перевірити скарги на відповідність критеріям/вимогам омбудсмена з прав підприємців
Подання скарги можливе, якщо:
- суб’єкт подання не є анонімом;
- скарга не торкається інтересів приватного бізнесу;
- за скаргою відсутня судове рішення;
- незаконним діям держорганам не більше одного року;
- суб’єктами господарювання (представниками бізнесу) попередньо направлено офіційне адмін. лист з оскарженням до одного з органів держвлади.
Крок 2. Формування та відправлення документів
Сформувати та направити скаргу можна трьома способами:
- нареченим (зайти на сайт офісу Ради та роздрукувати готовий бланк);
- надіслати поштою (Україна, ін.04070, Київ, вул. Спаська, 30-А);
- шляхом заповнення на сайті бізнес-омбудсмена спеціальної форми.
Зазвичай скарга розглядається близько трьох місяців. Але трапляються випадки, коли заявник отримує проміжну відповідь протягом 10 днів (за результатами попередньої оцінки скарги).
Допомога адвоката із захисту прав підприємців
Незважаючи на просту процедуру подання скарг до Ради, у заявників часто виникає чимало питань щодо цього. Тому найкращим рішенням у цьому випадку буде звернутися до грамотного спеціаліста у сфері юриспруденції.
Адвокати юр.фірми “Турій та Партнери” знають усі нюанси захисту підприємництва. Вони допоможуть сформувати та подати відповідну скаргу до офісу Ради бізнес-омбудсмена, а також проконтролюють усі етапи її розгляду. Також наші адвокати дадуть відповідь і на інші юридичні питання, які цікавлять клієнтів. Достатньо зателефонувати та записатися на попередню консультацію. Офіс нашого бюро знаходиться у Києві (правий берег).




