Юридична компанія Турій та Партнери
Адреса

м. Київ, вул. Антоновича 51

info@turii.com.ua
  • +38 (068) 707-74-73
    • Головна
    • Про нас
    • Послуги
      • Адвокатські послуги
        • Кіберзлочини
        • Обслуговування бізнесу
        • Відшкодування матеріального збитку при ДТП
        • Спори зі страховими компаніями
        • Спадкові спори
        • Житлові спори
        • Стягнення заборгованності
        • Адвокат при ДТП
        • Абонентське обслуговування бізнесу
        • Спори по кредитах
        • Представництво в судах
        • Господарські спори
        • Договірне право
      • Кримінальний адвокат
        • Захист прав підозрюваного, потерпілого
        • Крадіжки
        • Незаконний обіг наркотиків
        • Тілесні ушкодження
        • Хабарі
        • Убивства
        • Хуліганство
        • Обшук
      • Адвокат по сімейним справам
        • Стягнення аліментів
        • Розірвання шлюбу
        • Розподіл майна
        • Позбавлення батьківських прав
        • Усиновлення дітей
        • Визнання батьківства
        • Вивезення дитини за кордон
      • Адвокат з прав дитини
      • Трудові спори
      • Реєстрація підприємств Київ
        • Послуги зі зміни установчих документів
        • Реєстрація ФОП
      • Податкове право
      • Бухгалтерські послуги
      • Реєстрація офшорів
    • Наші проекти
    • Публікації
    • Контакти
    • Ціни
    • Укр
      • Укр
      • Рус

    Реєстрація ФОП

    Для того, щоб задати питання адвокату по реєстрації ФОП, скористайтеся зручним для Вас способом. Натисніть на номер телефону, і Ви автоматично будете перенаправлені на обраний варіант.

    звонок адвокатуЗателефонувати: +38 (068) 707-74-73

    Телеграм Telegram: +38 (068) 707-74-73

    ВайберViber Mobile: +38 (068) 707-74-73

    Наша команда

    Адвокат Андрей Турий

    Турій Андрій

    Адвокат з більш ніж 15-річним досвідом роботи. Спеціаліст з судової практики.

    Адвокат Щегельський Максим

    Щегельський Максим

    Експерт з банківського, фінансового права, адвокат з 20-річним досвідом


    Адвокат Скрипка Ирина

    Скрипка Ірина

    Партнер, керуючий кримінальної практики

    Бухгалтер Татьяна Твердюк

    Тетяна Твердюк

    Бухгалтерське обслуговування організацій.

    Свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю

    Андрей Турий свидетельство

    Наш головний офіс знаходиться тут

    Зміст

    1. Консультація юриста з питань ФОП
    2. Які документи потрібні для реєстрації ФОП
    3. Терміни реєстрації ФОП
    4. Яку групу вибрати платнику податків?
    5. Переваги компанії Турій і Партнери
    6. Ціни на послуги з реєстрації ФОП в Києві

    Для ведення комерційної діяльності в Україні зацікавленим громадянам необхідно створити юридичну особу, або зареєструватися в якості індивідуального підприємця (ФОП). Представники малого і середнього бізнесу частіше вибирають другий варіант, оскільки він зручніше з точки зору оподаткування, звітності, організації роботи в цілому. Заснування компанії – більш тривалий і витратний процес, який на початкових етапах не завжди виправданий.

    Базовими нормативними актами, що регулюють дану сферу правовідносин, є Господарський та Податковий кодекси, а також Закон №755-IV від 15.05.2003г. У цих документах міститься опис і класифікація суб’єктів господарювання, їх права, обов’язки, порядок взаємодії з державними органами. За нелегальне підприємництво передбачена адміністративна відповідальність за ч.1 ст.164 КОАП – штраф від 17 000 до 85 000 грн. з конфіскацією обладнання, сировини, товарів, грошей, або без такої. Якщо таким чином власник бізнесу ухиляється від сплати податків, проти нього може бути порушена кримінальна справа по ст.212, 212-1 КК України.

    Крім уникнення претензій з боку Фіскальної служби, поліції, служб безпеки банків і інших структур, відкриття ФОП дозволяє:

    • виплачувати ЄСВ і отримувати нарахування трудового стажу;
    • відкрити розрахунковий рахунок, отримувати кредити на ведення бізнесу;
    • проводити фінансові операції без побоювань, що вони будуть заблоковані;
      законно взаємодіяти з контрагентами, укладати договори, приймати участь в тендерах і т.д.

    Консультація юриста з питань ФОП

    Щоб отримати статус приватного підприємця необхідно подати папери в найближчий Центр надання адміністративних послуг або до виконавчого комітету сільської, селищної ради, на території якої проживає заявник.

    Юридична консультація для тільки планують зареєструватися, а також вже діючих суб’єктів господарської діяльності необхідна, щоб:

    • отримати достовірну інформацію з питань правового характеру;
    • скористатися допомогою фахівця при оформленні документів;
    • запобігти можливі ризики, виправити помилки;
    • уникнути санкцій за допущені порушення;
    • знайти рішення існуючих проблем.

    Які документи потрібні для реєстрації ФОП

    Відповідно до положень статей 14, 18 Закону №755-IV, реєстрування індивідуального підприємця проводиться після подачі пакета документів, до якого входять:

    • посвідчення особи і громадянства (паспорт, службове посвідчення);
    • заповнену заяву про відкриття ФОП, внесення змін або припинення господарської діяльності;
    • нотаріально засвідчену згоду батьків або тих, хто їх заміняє – для осіб у віці від 16 до 18 років;
    • оригінал або завірена нотаріусом копія довіреності (для представників).

    Додатково вимагати документи, не передбачені статтею 18, реєстраторам заборонено. При подачі заявки за допомогою поштового відправлення справжність підпису слід засвідчити нотаріально.

    Всі перераховані папери повинні бути оформлені українською мовою друкарським способом, без виправлень. У момент прийняття реєстратор виготовляє електронні копії документів шляхом сканування, після чого відображає їх у списку (опис) з відміткою про дату одержання та кодом доступу, і один примірник вручає заявнику.

    Терміни реєстрації ФОП

    Розгляд заяви та супутніх документів проводиться в порядку, затвердженому Наказом Мін’юсту №359 / 5 від 9.02.2016г. Він включає наступні етапи:

    1) заповнення форми заяви, де вказуються ПІБ, індивідуальний податковий номер (ідентифікаційний код), адреса місця проживання заявника, перелік видів економічної діяльності, якими він планує займатися, тип оподаткування та інші відомості;

    2) сканування і прийом документів, поданих в паперовій формі;

    3) перевірку підстав для призупинення або відмови в реєстрації;

    4) внесення запису до Єдиного державного реєстру;

    5) формування та публікація електронної Виписки та / або результатів адміністративних послуг;

    6) видача Виписки в паперовому вигляді (за бажанням заявника). У цьому випадку на ній проставляється підпис і печатка реєстратора, який розпечатав цей документ.

    Процедура реєстрації ФОП повинна бути проведена протягом 24 годин з моменту надходження заяви, крім вихідних та святкових днів (п.1 ч.1 ст.26 Закону №755-IV). Такий же термін передбачений для видачі Виписок та інших документів, а також для внесення виправлень в разі виявлення помилок в Єдиному реєстрі.

    Скарги на дії / бездіяльність державних реєстраторів можна подавати протягом 60 днів від дати, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, в територіальні (обласні) управління Міністерства юстиції, а також в адміністративні суди.

    За недотримання строків, вимога непередбачених документів та інші порушення законодавства про реєстрацію суб’єктів господарювання посадові особи притягаються до відповідальності за ст.166-11 КОАП (штраф 6 800 – 17 000 грн.).

    Яку групу вибрати платнику податків?

    На підставі ст.291 Податкового кодексу, фізичні особи-підприємці, які відповідають встановленим вимогам, можуть вибрати спрощену систему оподаткування. У цю систему входить кілька груп платників податків:

    Перша група передбачає:

    • відсутність найманих працівників;
    • КВЕД – виключно роздрібна торгівля на ринках та / або дрібні побутові послуги населенню;
    • річний дохід не перевищує 167 мінімальних заробітних плат, встановлених на 1 січня звітного року (у 2021 році – 6 000 х 167 = 1 млн.002 тис. грн.).

    Друга група підходить для ФОП, які надають послуги населенню та / або платникам єдиного податку, займаються виробництвом і / або продажем товарів (за деякими винятками), ресторанним бізнесом, за умови, що у них:

    • працює не більше 10 найманих співробітників одночасно;
    • річний прибуток не перевищує 834 мінімальних зарплат станом на 1 січня звітного року (у 2021 році – 5 млн. 004 тис. грн.).

    Третя група охоплює підприємців, у яких річний дохід не перевищує 1167 мінімальних заробітних плат (у 2021 році – 7 млн.002 тис. Грн.), Незалежно від роду діяльності та кількості працівників.

    Четверта група – це сільгоспвиробники-члени сімейного фермерського господарства, які відповідають всім перерахованим вимогам:

    • не використовують працю найманих працівників (крім членів сім’ї);
    • працюють за місцем податкової реєстрації (не рахуючи поставок);
    • експлуатують угіддя або землі водного фонду площею в межах від 2 до 20 га;
    • займаються вирощуванням та збиранням рослин, відгодовування тварин, риб, їх виловом, переробкою та продажем продукції власного виробництва.

    Законом передбачені деякі види діяльності, при яких спрощена система оподаткування не застосовується (організація азартних ігор, лотерей, обмін валют, гастрольні заходи, реалізація дорогоцінних металів і каменів, видобуток копалин, поштові, телекомунікаційні послуги та ін.).

    Переваги компанії Турій і Партнери

    Компанія «Турій та Партнери» пропонує приватним підприємцям в Києві і інших містах України як разове співпрацю, так і абонентське обслуговування бізнесу на постійній основі. Працюючи в даному напрямку більше 10 років, співробітники об’єднання придбали великий практичний досвід, знання і навички, що дозволяють надавати якісний юридичний сервіс в області господарського, трудового, банківського, податкового та інших галузей права.

    Крім сприяння в реєстрації ФОП, компанія надає і інші супутні послуги, такі як:

    • консультування з питань підприємницької діяльності;
    • визначення КВЕДів, допомога в заповненні заяви;
    • вибір системи оподаткування, постановка на облік в ГФС;
    • підготовка пропозицій щодо оптимізації витрат;
    • оскарження неправомірних дій / бездіяльності реєстратора;
    • врегулювання суперечок з контролюючим фіскальним органом;
    • представництво перед третіми особами, ведення справ в судах.

    Щоб отримати більш детальну інформацію або призначити зустріч з юристом, зателефонуйте за номером, вказаним в розділі «Контакти», або скористайтеся спеціальною формою для відправки електронного повідомлення.

    Ціни на послуги з реєстрації ФОП в Києві

    Нижче представлені стандартні ціни на послуги юридичної компанії «Турій та Партнери». Для уточнення інформації зв’яжіться з нами.

    Найменування послугиЦіна
    Усна юридична онлайн-консультація500 грн
    Усна юридична консультація в нашому офісі (Київ)1000 грн
    Підготовка і подача в суд позовної заявиот 5000 грн
    Підготовка і подача в суд позовної заяви у справах про розлученняОт 1000 грн
    Участь в судовому засіданніот 2500 грн
    Юридичне обслуговування бізнесу (ФО-П, ТОВ)От 1000 грн/месяц

    Публікації

    • Подання вимоги до Замовника
    • Розгляд скарги АМКУ
    • Прийняття скарги до розгляду АМКУ

    Турій та Партнери

    Юридична компанія, працює на ринку правових послуг з 2010 року. Повний спектр юридичних послуг, адвокатські послуги, кредитні спори з банками, кримінальний адвокат. Працюємо з юридичними і фізичними особами.

    Наведіть камеру, щоб додати контакти в свій телефон

    Наші проекти

    Захист клієнта в сфері кіберзлочинів

    Подано позов до Господарського суду м. Києва про стягнення 530 088 грн. боргу

    Контакти

    Юридична компанія "Турій і Партнери" - повний перелік юридичних послуг.

    м. Київ, вул. Антоновича, 51

    м. Дніпро, пр. Слобожанський, 115

    Київська обл., м. Вишневе, вул. Молодіжна, буд. 30а

  • +38(068)707-74-73
  • info@turii.com.ua
  • Задати питання

    Задати онлайн питання адвокату, юристу. Задайте питання і ми Вам зателефонуємо.
    Задати питання

    © Copyright 2021 | Юридична компанія Турій та Партнери | All right reserved.

    Задайте нам питання