Юридична компанія Турій та Партнери

м. Київ, вул. Антоновича 51

+38 (068) 707-74-73
  • Головна
  • Послуги
    • Кримінальний адвокат
      • Адвокат з кіберзлочинів
      • Адвокат по крадіжках
      • Адвокат з наркотиків
      • Адвокат по хабарах
      • Адвокат з убивств
      • Адвокат по пожежам
      • Адвокат по ДТП
    • Послуги юриста
      • Юрист для бізнесу
      • Юрист по договорам
      • Юрист із газових питань
      • Абонентське обслуговування бізнесу
    • Адвокат по сімейним справам
      • Адвокат по аліментах
      • Адвокат по розірванню шлюбу
      • Адвокат по розділу майна
      • Адвокат по позбавленню батьківських прав
      • Адвокат з усиновлення
      • Адвокат з питань батьківства
      • Дозвіл на вивезення дитини за кордон
    • Реєстрація підприємств
      • Реєстрація ФОП
    • Бухгалтерський облік
    • Адвокат по страховим спорам
    • Адвокат по спадковим спорам
    • Адвокат по житловим спорам
    • Адвокат з нерухомості
    • Адвокат по кредитам
    • Адвокат по господарських справах
    • Адвокат у справах неповнолітніх
    • Адвокат по трудових спорах
    • Адвокат по податкам
    • Представництво в судах
    • Інші міста
      • Адвокат Дніпро
  • Ціни
  • Про нас
  • Контакти
  • Відгуки
  • Публікації
    • Кримінальній кодекс
    • Судова практика
  • Укр
    • Укр
    • Рус
Головна » Публікації » Реєстрація підприємства малого бізнесу

Реєстрація підприємства малого бізнесу

  • Автор: Андрій Турій
  • 2024-02-10
  • Коментарі (0)

Останнє оновлення 2024-02-18

Якщо Ви вирішили створити свою справу, то напевно, замислюєтеся з чого ж почати. Реєстрація підприємства малого бізнесу – ось питання, в якому потрібно розібратися. Давайте розглянемо основні аспекти реєстрації підприємства малого бізнесу в Україні.

Можливо Вам також буде цікаво:

Послуги адвоката для бізнесу

Зміст

  1. Реєстрація підприємства малого бізнесу покроково
  2. Реєстрація в ЄДР нової юридичної особи
  3. Документи для реєстрації бізнесу
  4. Соціальний фонд і податкова служба – наступний крок
  5. Банківський рахунок підприємства малого бізнесу

Реєстрація підприємства малого бізнесу покроково

Процедура реєстрації підприємства, бізнесу, коротше юридичної особи, в Україні спрощується і стає більш комфортною з кожним роком. Скорочується час реєстрації, витрати, багато дій можна зробити віддалено.

Реєстрація в ЄДР нової юридичної особи

ЄДР – це спеціальний «Єдиний державний реєстр». І нове підприємство потрібно зареєструвати саме там. Робиться це черга адміністративні органи в тому районі, де буде знаходитися майбутнє підприємство. Всі документи для реєстрації перевірять, потім внесуть дані в реєстр, і в фіналі власник підприємства отримає відповідну виписку.

Документи для реєстрації оформляються українською мовою. Якщо документи подаються не особисто, а поштою, то їх все повинен запевнити нотаріус. Крім того, документи перевіряються на справжність і правильність. Якщо майбутнє підприємство це господарське товариство, то підстава його реєстрації і функціонування – модельний статут.

Є ряд реквізитів, які повинна мати майбутнє підприємство, зокрема, назву, юридичну адресу, капітал (статутний), частки учасників, якщо їх декілька, діяльність. Всі документи повинні бути складені в письмовій формі, підписуватися всіма учасниками.

Точно також можна реєструвати підприємство малого бізнесу електронним шляхом. «Державний реєстратор» приймає такі документи, також їх перевіряє, а у відповідь направляє документ також в електронному вигляді, що підтверджує отримання документів. Щоб оформити реєстрацію електронним шляхом, потрібно мати ЕЦП (електронний цифровий підпис).

Документи для реєстрації бізнесу

Щоб зареєструвати новий бізнес, потрібно заповнити спеціальну картку. Підприємство, юридична особа (якщо це ФОП або малий бізнес) вибирає спрощену систему оплати податків. Для цього необхідно подати заяву в податкову службу, а також подати заяву про призначення платником ПДВ на добровільних засадах.

Оригінали або копії, завірені нотаріально, про рішення засновників створити конкретне юридична особа. У двох примірниках подають установчі документи. Якщо Ви реєструєте нове підприємство в електронному вигляді, то тут можна обійтися одним екземпляром. Ще потрібні документи, що містять відомості про структуру власності майбутнього підприємства.

Немає додаткових документів, крім основних і стандартних, щоб зареєструвати нову юрособу. Також знадобиться цивільний паспорт (України або іноземного громадянина), того, який подає документи реєструвати. Терміни законної реєстрації підприємства в Україні – три дня (робочих) від моменту подачі документів.

Соціальний фонд і податкова служба – наступний крок

Через держреєстратор передаються відомості про новий бізнес / підприємстві в Пенсійний фонд, Податкову службу, в Службу статистики, Фонд соцстрахування тощо. Окремо треба сказати про податкову – туди подається і заяву про вибір конкретної системи сплати податків (в тому числі і про ПДВ) новим юрособою. В принципі, саме тому немає необхідності звертатися в усі ці служби окремо і самостійно.

Юридичній особі видається виписка з держреєстру, про те, що нову юрособу тепер може законно функціонувати (на підставі цього документа).

Багатьох хвилює питання, а чи потрібна друк підприємству малого бізнесу?

Потрібна, але як з’ясовується, не обов’язково. У законі зазначено, що новий суб’єкт господарської діяльності може мати печатку або кілька. Щоб їх виготовити, дозвіл отримувати не потрібно. Але також закон не зобов’язує це робити кожна юридична особа.

Банківський рахунок підприємства малого бізнесу

Щоб працювати на законних підставах, новому підприємству потрібно відкрити банківський рахунок. Вибрати можна будь-який КБ (комерційний банк). Щоб відкрити «поточний рахунок», потрібно заповнити заяву, а також надати копію основного (установчого) документа підприємства, копію виписки з ЄДР. Ще важливий документ для банку – це зразок печатки, а також підписів відповідальних осіб (директора і уповноважених). Ці копії потрібно завірити нотаріально. Потрібен паспорт того, хто подає всі документи в банк.

Цей рахунок використовується для зарахування коштів учасників юридичної особи, а також для розрахунків (як зарахувань, так і виплат). Відомості про рух грошових коштів по рахунку отримує податкова служба. Величина статутного капіталу на рахунках підприємства за законом не обмежена (зокрема мінімумом). Це означає, що статутним капіталом може бути будь-яка сума коштів.

Андрій Турій

Адвокат. Досвід роботи більше 15 років. Засновник юридичної компанії "Турій та Партнери". Автор статей на сайті turii.com.ua

Попередня: Відповідальність за умисне тяжке тілесне ушкодження
Наступна: Відповідальність за порушення порядку в'їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї

Додати відгук

Публікації
  • Відстрочка від мобілізації
  • Оскарження рішень ВЛК
  • Стягнення додаткової винагороди військовим
  • Надання статусу учасника бойових дій
  • Застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю)
  • Зупинення реєстрації податкової накладної – що робити в даному випадку?
  • Оскарження батьківства в Україні
  • Стягнення додаткових витрат на дитину в Україні
  • Розірвання договору застави в Україні
  • Розірвання договору довічного утримання в Україні

Турій та Партнери

Юридична компанія, працює на ринку правових послуг з 2010 року. Повний спектр юридичних послуг, адвокатські послуги, кредитні спори з банками, кримінальний адвокат. Працюємо з юридичними і фізичними особами.

Популярні послуги

Кримінальний адвокат

Юридичні послуги

Юридичні послуги для бізнесу

Абонентське юридичне обслуговування бізнесу

Послуги юриста

Контакти

Юридична компанія "Турій і Партнери" - повний перелік юридичних послуг.

м. Київ, вул. Антоновича, 51

м. Дніпро, пр. Слобожанський, 115

Київська обл., м. Вишневе, вул. Молодіжна, буд. 30а

  • +38(068)707-74-73
  • info@turii.com.ua

Наведіть камеру, щоб додати контакти в свій телефон

© Copyright 2024 | Адвокат Київ - юридична компанія Турій та Партнери | All right reserved. | SEO просування від
+38 (068) 707-74-73