
Заперечення на апеляційну скаргу
Цивільним процесуальним, кримінальним процесуальним, господарським кодексами, кодексом адміністративного судочинства, передбачено право учасників справи та осіб що не брали участь у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси оскаржити в апеляційному порядку рішення, ухвалу суду першої інстанції.
Отримавши апеляційну скаргу, суди приймають рішення про відкриття чи не відкриття апеляційного провадження.
В разі відкриття провадження учасники справи мають право подати до суду апеляційної інстанції заперечення на апеляційну скаргу у справах, що розглядаються у кримінальному провадженні, та у відповідності до кодексу адміністративного, цивільного та господарського судочинства – відзив на апеляційну скаргу.
Ви можете отримати юридичну допомогу зателефонувавши за номером телефону, вказаному на сайті, написати в онлайн чат або залишити свої контакти в формі нижче, і ми Вам зателефонуємо.
Консультація адвоката з заперечення на апеляційну скаргу в Києві
Адвокат при складанні заперечень, відзивів на апеляційну скаргу керується відповідними нормами процесуального законодавства.
Так, у відповідності до ст. 360 ЦПК України, на апеляційну скаргу в цивільному судочинстві, учасники справи мають право подати до суду апеляційної інстанції Відзив на апеляційну скаргу в письмовій формі протягом строку наданого судом.
У відповідності до ст. 304 КАС України, на апеляційну скаргу в адміністративних справах, учасники процесу мають право подати Відзив на апеляційну скаргу, протягом строку встановленого ухвалою про відкриття провадження.
У відповідності до ст. 263 ГПК України, учасники господарського спору мають право подати до апеляційного суду Відзив на апеляційну скаргу в письмовій формі протягом строку встановленого ухвалою про відкриття провадження.
У відповідності до ст. 402 КПК України, заперечення на апеляційну скаргу мають право подавати обвинувачений, підозрюваний, законний представник, прокурор, потерпілий, цивільний відповідач, позивач, представник юридичної особи, законний представник, викривач, фізична особа.
Заперечення на апеляційну скаргу на вирок чи ухвалу суду першої інстанції подається в письмовій формі протягом строку встановленого апеляційним судом строку.
Для отримання консультації адвоката з заперечення на апеляційну скаргу необхідно надати якнайбільший обсяг інформації про хід справи, наявні матеріали.
Як нашими адвокатами був виграний судовий спір з ВДВС
Юристи нашої компанії завершили проект з зупинення виконавчого провадження. Клієнт юридична особа, забудовник якій має у власності земельну ділянку в центрі одного з обласних міст України стикнувся з незаконними діями органів прокуратури пов’язаними з намаганням відібрати земельну ділянку.
Рішенням районного суду одного з обласних центрів задоволено позов першого заступника керівника місцевої прокуратури до виконачого комітету районної ради, Товариства з обмеженою відповідальності, треті особи міська рада, міське управління земельних ресурсів та земельного кадастру, управління з питань містобудування та архітектури виконавчого комітету міської ради про визнання недійсними та скасування рішень про надання у власність земельної ділянки, визнання недійсним державного акту на право власності на земельну ділянку, зобов’язання вчинити дії з повернення земельної ділянки.
За результатами розгляду справи був отриманий виконавчий лист, який разом з завою про відкриття виконавчого провадження було направлено до ВДВС.
Даний виконавчий лист був повернутий місцевій прокуратурі з повідомленням про повернення виконавчого документу стягувачу без прийняття до виконання на підставі п. 8 ч. 4 ст. 4 Закону України “Про виконавче провадження” у зв’язку з несплатою стягувачем авансового внеску.
Прокуратура не погоджуючись з поверненням виконавчого документу подала скаргу на неправомірні дії начальника ВДВС та державного виконавця, що повернули вищевказаний документ.
Юристами фірми при складенні заперечення на скаргу на неправомірні дії було застосоване наступне правове обґрунтування.
У відповідності до ст. 14 Закону України “Про виконавче провадження”, 1. Учасниками виконавчого провадження є виконавець, сторони, представники сторін, прокурор, експерт, спеціаліст, перекладач, суб’єкт оціночної діяльності – суб’єкт господарювання, особи, права інтелектуальної власності яких порушені, – за виконавчими документами про конфіскацію та знищення майна на підставі статей 176, 177 і 229 Кримінального кодексу України, статті 51-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
У відповідності до ст. 15 Закону України “Про виконавче провадження” Стаття 15. Сторони виконавчого провадження 1. Сторонами виконавчого провадження є стягувач і боржник. 2. Стягувачем є фізична або юридична особа чи держава, на користь чи в інтересах яких видано виконавчий документ. Боржником є визначена виконавчим документом фізична або юридична особа, держава, на яких покладається обов’язок щодо виконання рішення. 3. За рішеннями про стягнення в дохід держави коштів або вчинення інших дій на користь чи в інтересах держави, що приймаються судами у справах, які розглядаються в порядку цивільного, адміністративного та господарського судочинства, стягувачем виступає державний орган, за позовом якого судом прийнято відповідне рішення.
У відповідності до ст. 26 Закону України “Про виконавче провадження” Від сплати авансового внеску також звільняються державні органи, інваліди війни, інваліди I та II груп, законні представники дітей-інвалідів і недієздатних інвалідів I та II груп, громадяни, віднесені до категорій 1 та 2 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у разі їх звернення до органів державної виконавчої служби.
У разі виконання рішення Європейського суду з прав людини авансовий внесок не сплачується. У відповідності до ст. 42 Закону України “Про виконавче провадження” Кошти виконавчого провадження 1. Кошти виконавчого провадження складаються з: 1) виконавчого збору, стягнутого з боржника в порядку, встановленому статтею 27 цього Закону, або основної винагороди приватного виконавця; 2) авансового внеску стягувача;
У відповідності до ст. 4 Закону України “Про виконавче провадження” Вимоги до виконавчого документа 4. Виконавчий документ повертається стягувачу органом державної виконавчої служби, приватним виконавцем без прийняття до виконання протягом трьох робочих днів з дня його пред’явлення, якщо: 8) стягувач не надав підтвердження сплати авансового внеску, якщо авансування є обов’язковим (Стягувач в даному випадку міська рада);
Відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону України “Про виконавче провадження” стягувачем є фізична або юридична особа чи держава, на користь чи в інтересах яких видано виконавчий документ.
У відповідності до ст. 19 Закону України “Про виконавче провадження” Сторони виконавчого провадження та прокурор як учасник виконавчого провадження мають право ознайомлюватися з матеріалами виконавчого провадження, робити з них виписки, знімати копії, заявляти відводи у випадках, передбачених цим Законом, мають право доступу до автоматизованої системи виконавчого провадження, право оскаржувати рішення, дії або бездіяльність виконавця у порядку, встановленому цим Законом, надавати додаткові матеріали, заявляти клопотання, брати участь у вчиненні виконавчих дій, надавати усні та письмові пояснення, заперечувати проти клопотань інших учасників виконавчого провадження та користуватися іншими правами, наданими законом. В матеріалах виконавчого провадження виконавчий документ виданий районним судом на користь міської ради, яка зазначена в якості Стягувача.
Прокурор в даному випадку виступає учасником виконавчого провадження у відповідності до ст. 14 Закону України “Про виконавче провадження”. У відповідності до даних, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, організаційно-правова форма юридичної особи міська рада– орган місцевого самоврядування.
Тобто, Стягувач міська рада не є державним органом зазначеним в ст. 26 Закону України “Про виконавче провадження”, та відповідно не звільняється від сплати авансового внеску.
В свою чергу, у відповідності до ст. 26 ч. 2 Закону України “Про виконавче провадження” До заяви про примусове виконання рішення стягувач (в даному випадку стягувач у відповідності до Виконавчого листа виданого районним судом є міська рада яка і повинна сплатити авансовий внесок) додає квитанцію про сплату авансового внеску в розмірі 2 відсотків суми, що підлягає стягненню, але не більше 10 мінімальних розмірів заробітної плати, а за рішенням немайнового характеру та рішень про забезпечення позову – у розмірі одного мінімального розміру заробітної плати з боржника – фізичної особи та в розмірі двох мінімальних розмірів заробітної плати з боржника – юридичної особи.
З огляду на вище наведене, юристи що спеціалізуються в сфері виконавчого провадженняі вважають, що дії голового державного виконавця ВДВС ГТУЮ у області що полягали у винесенні повідомлення про повернення виконавчого документу стягувачу без прийняття до виконання, у зв’язку з несплатою стягувачем авансового внеску є правомірними.
Суд при розгляді скарги прийняв сторону нашого клієнта юридичної особи, та відмовив першому заступнику керівника місцевої прокуратури в задоволенні скарги.