Юридична компанія Турій та Партнери
Адреса

м. Київ, вул. Антоновича 51

info@turii.com.ua
  • +38 (068) 707-74-73
  • Головна
  • Послуги
    • Адвокатські послуги
      • Адвокат по страховим спорам
      • Адвокат по спадковим спорам
      • Адвокат по житловим спорам
      • Адвокат з нерухомості
      • Адвокат по кредитам
      • Адвокат по господарських справах
      • Адвокат у справах неповнолітніх
      • Адвокат по трудових спорах
      • Адвокат по податкам
      • Представництво в судах
    • Кримінальний адвокат
      • Адвокат з кіберзлочинів
      • Адвокат по крадіжках
      • Адвокат з наркотиків
      • Адвокат по хабарах
      • Адвокат з убивств
      • Адвокат по пожежам
      • Адвокат по ДТП
    • Послуги юриста
      • Юрист для бізнесу
      • Юрист по договорам
      • Юрист із газових питань
      • Абонентське обслуговування бізнесу
    • Адвокат по сімейним справам
      • Адвокат по аліментах
      • Адвокат по розірванню шлюбу
      • Адвокат по розділу майна
      • Адвокат по позбавленню батьківських прав
      • Адвокат з усиновлення
      • Адвокат з питань батьківства
      • Дозвіл на вивезення дитини за кордон
    • Реєстрація підприємств Київ
      • Реєстрація ФОП
    • Бухгалтерські послуги
  • Ціни
  • Про нас
  • Контакти
  • Публікації
  • Укр
    • Укр
    • Рус
Головна » Публікації » Подання вимоги до Замовника

Подання вимоги до Замовника

  • автор Андрей Турий
  • 2021-01-16
  • Комментарии (0)

Для того, щоб скористуватися послугами із супроводу й оскарженню тендерів або отримати юридичні послуги, натисніть обраний варіант месенжера або скористуйтеся номером телефону вказаним на сайті.  Досвід в юриспруденції з 2004 року.

звонок адвокатуТелеграм

Вайбер

 

Якщо учасник тендеру вважає, що його права чи інтереси були порушені, окрім оскарження дій, рішень чи бездіяльності замовника у Антимонопольному комітеті, він може звернутися безпосередньо до Замовника шляхом надіслання йому вимоги.

Обґрунтована вимога надсилається через Майданчик. За надіслання вимоги плата не справляється. Така форма звернення – безоплатна.

Підстави для звернення

Не тільки у разі порушення законних прав чи інтересів учасник може звертатися до Замовника. Так, існують й інші підстави, зокрема:

  • вказання на порушення умов тендеру з вимогою їх усунення;
  • надання детальної інформації про пропозиції інших учасників, які стали переможцями;
  • роз’яснення щодо переваг відносно когось з учасників.

Увага! Замовник не має права залишати вимогу без розгляду та ігнорувати її. Учасник, який її надіслав, обов’язково повинен отримати вичерпну відповідь.

Як правильно надіслати вимогу?

Законом не передбачена чітка структура такого документу, як вимога до замовника. Але, як показує практика, такий документ повинен бути оформлений за всіми правилами, зокрема:

  • подача вимоги можлива лише через майданчик;
  • у вимозі викладаються повні реквізити заявника, у тому числі місцезнаходження юридичної особи, найменування, або прізвище, ім’я та по-батькові;
  • перелік вимог з посиланнями на факти та діюче законодавство.

Увага! Право на звернення до замовника виникає у учасників в період уточнень та після кваліфікації учасників.

Під час складання вимоги рекомендується правильно побудувати структуру документу. Спочатку викласти факти, які вказують на порушення умов тендеру, або законних прав чи інтересів учасника, потім мотивувати свої зауваження з посиланнями на нормативну базу та докази. В завершенні слід чітко викласти свої вимоги щодо усунення порушень.

Дії замовника

Після отримання вимоги від когось з учасників тендеру, замовник повинен її розглянути та ухвалити одне з наступних рішень щодо вимоги:

  • відхилити;
  • задовольнити;
  • залишити без задоволення.

Якщо вимога була задоволена, то замовник зобов’язаний внести зміни та оновити тендерну документацію. Якщо звернення стосувалось кваліфікації учасника, проводиться повторна кваліфікація або дискваліфікація учасника тендерної процедури.

Відхилення або залишення заяви без задоволення мають бути обгрунтованими. За необхідністю, замовник не тільки публікує вмотивоване рішення, а й завантажує у відповідний розділ Майданчик документи, файли з поясненнями.

Дії учасника

Після розгляду вимоги та оприлюднення рішення на Майданчику учасник, який надіслав звернення, повинен оцінити рішення:

  • задоволений;
  • не задоволений.

Відреагувати на рішення треба протягом трьох днів. Якщо від заявника не було відповідної реакції, це питання вважається автоматично вирішеним.

Увага! Щоб оцінити рішення замовника учаснику треба перейти в розділ “Скарги” на Майданчику. Завдяки зручному та доступному інтерфейсу, виконати ці дії можна просто та швидко.

Адвокат. Досвід роботи більше 15 років. Засновник юридичної компанії "Турій та Партнери". Автор статей на сайті turii.com.ua

Предыдущий: Розгляд скарги АМКУ
Следующий Що таке буллінг і яка в Україні відповідальність за буллінг?

Добавить Отзыв

Публікації

  • Відповідальність за порушення законодавства про захист рослин
  • Відповідальність за незаконне порубування або незаконне перевезення, зберігання, збут лісу
  • Відповідальність за знищення чи пошкодження об’єктів рослинного світу

Турій та Партнери

Юридична компанія, працює на ринку правових послуг з 2010 року. Повний спектр юридичних послуг, адвокатські послуги, кредитні спори з банками, кримінальний адвокат. Працюємо з юридичними і фізичними особами.

Наведіть камеру, щоб додати контакти в свій телефон

Подання вимоги до Замовника

Популярні послуги

Кримінальний адвокат

Юридичні послуги

Юридичні послуги для бізнесу

Абонентське юридичне обслуговування бізнесу

Послуги юриста

Контакти

Юридична компанія "Турій і Партнери" - повний перелік юридичних послуг.

м. Київ, вул. Антоновича, 51

м. Дніпро, пр. Слобожанський, 115

Київська обл., м. Вишневе, вул. Молодіжна, буд. 30а

  • +38(068)707-74-73
  • info@turii.com.ua

Задати питання

Задати онлайн питання адвокату, юристу. Задайте питання і ми Вам зателефонуємо.
Задати питання
© Copyright 2022 | Адвокат Київ - юридична компанія Турій та Партнери | All right reserved.
Задайте нам питання