
Подання вимоги до Замовника
Для того, щоб скористуватися послугами із супроводу й оскарженню тендерів або отримати юридичні послуги, натисніть обраний варіант месенжера або скористуйтеся номером телефону вказаним на сайті. Досвід в юриспруденції з 2004 року.
Якщо учасник тендеру вважає, що його права чи інтереси були порушені, окрім оскарження дій, рішень чи бездіяльності замовника у Антимонопольному комітеті, він може звернутися безпосередньо до Замовника шляхом надіслання йому вимоги.
Обґрунтована вимога надсилається через Майданчик. За надіслання вимоги плата не справляється. Така форма звернення – безоплатна.
Підстави для звернення
Не тільки у разі порушення законних прав чи інтересів учасник може звертатися до Замовника. Так, існують й інші підстави, зокрема:
- вказання на порушення умов тендеру з вимогою їх усунення;
- надання детальної інформації про пропозиції інших учасників, які стали переможцями;
- роз’яснення щодо переваг відносно когось з учасників.
Увага! Замовник не має права залишати вимогу без розгляду та ігнорувати її. Учасник, який її надіслав, обов’язково повинен отримати вичерпну відповідь.
Як правильно надіслати вимогу?
Законом не передбачена чітка структура такого документу, як вимога до замовника. Але, як показує практика, такий документ повинен бути оформлений за всіми правилами, зокрема:
- подача вимоги можлива лише через майданчик;
- у вимозі викладаються повні реквізити заявника, у тому числі місцезнаходження юридичної особи, найменування, або прізвище, ім’я та по-батькові;
- перелік вимог з посиланнями на факти та діюче законодавство.
Увага! Право на звернення до замовника виникає у учасників в період уточнень та після кваліфікації учасників.
Під час складання вимоги рекомендується правильно побудувати структуру документу. Спочатку викласти факти, які вказують на порушення умов тендеру, або законних прав чи інтересів учасника, потім мотивувати свої зауваження з посиланнями на нормативну базу та докази. В завершенні слід чітко викласти свої вимоги щодо усунення порушень.
Дії замовника
Після отримання вимоги від когось з учасників тендеру, замовник повинен її розглянути та ухвалити одне з наступних рішень щодо вимоги:
- відхилити;
- задовольнити;
- залишити без задоволення.
Якщо вимога була задоволена, то замовник зобов’язаний внести зміни та оновити тендерну документацію. Якщо звернення стосувалось кваліфікації учасника, проводиться повторна кваліфікація або дискваліфікація учасника тендерної процедури.
Відхилення або залишення заяви без задоволення мають бути обгрунтованими. За необхідністю, замовник не тільки публікує вмотивоване рішення, а й завантажує у відповідний розділ Майданчик документи, файли з поясненнями.
Дії учасника
Після розгляду вимоги та оприлюднення рішення на Майданчику учасник, який надіслав звернення, повинен оцінити рішення:
- задоволений;
- не задоволений.
Відреагувати на рішення треба протягом трьох днів. Якщо від заявника не було відповідної реакції, це питання вважається автоматично вирішеним.
Увага! Щоб оцінити рішення замовника учаснику треба перейти в розділ “Скарги” на Майданчику. Завдяки зручному та доступному інтерфейсу, виконати ці дії можна просто та швидко.