
Онлайн реєстрація бізнесу в Україні
Якщо Ви вирішили відкрити свій бізнес, то Вам, напевно, цікаво, з чого ж почати? Електронна або онлайн реєстрація бізнесу в Україні — це порівняно недавня процедура, яка з’явилася, щоб спростити життя підприємців-початківців.
Ця послуга — електронна реєстрація бізнесу, стає все більш популярною з кожним днем. Не дивно, адже не потрібно ходити по державних установах і стояти в чергах. Давайте розберемося в деяких нюансах процедури.
Можливо Вам буде цікаво:
Содержание |
Коли потрібно реєструвати бізнес
Якщо Ваш бізнес пов’язаний з реалізацією товарів або послуг звичайним громадянам, фізичним особам, то реєструвати такий бізнес потрібно ще до того, як він почав функціонувати.
Якщо Ваша діяльність – це заняття фрілансом, якась віддалена робота, то реєстрація знадобиться в разі високої частоти проведення діяльності. Частота тут мається на увазі більше, ніж чотири рази на рік.
Провести процедуру електронної реєстрації бізнесу в Україні сьогодні можуть як фізичні особи, так і юридичні. Найважливіше умова для реєстрації електронним шляхом – наявність електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Якщо у Вас її немає, виникає логічне запитання, як її зробити? ЕЦП можна отримати в Акредитованому центрі сертифікації ключів на безкоштовній основі, а також в приватних таких же центрах платно. Деякі банки надають послугу реєстрації електронного підпису (наприклад, Приват Банк).
Отже, є ЕЦП, що далі? Наступним кроком буде реєстрація фізичної особи як підприємця або нової юридичної особи. Робиться це за допомогою сервісів: на порталі Державних послуг, а також в Будинку юстиції (онлайн). Необхідно зареєструвати свій особистий кабінет, для чого потрібна електронний підпис, і почати оформлення там.
Терміни та нюанси електронної реєстрації бізнесу
Таким чином, можна зареєструвати фізичну особу як підприємця, а також товариство з обмеженою відповідальністю. Далі потрібно пройти ще ряд етапів. Дещо все-таки не є онлайн (деякі подальші дії). Зокрема це стосується вибору системи оплати податків.
Фізичні особи, які стали підприємцями, найчастіше платять єдиний податок. Коли проводиться електронна процедура реєстрації ФОП, також потрібно подати заяву в податкову службу про обрання спрощеної системи оподаткування. Пізніше необхідно буде переконатися, що податкова отримала цю заяву. Можливо, це потрібно буде зробити, прийшовши до податкового органу.
Також варто перевірити і окремо зайнятися питанням бухгалтерського обліку нового підприємства або особи-підприємця. Можна отримувати цю послугу від компанії або сервісу, які займаються наданням бухгалтерських послуг.
З урахуванням електронної реєстрації та інших дій вся процедура може зайняти від двох тижнів до місяця. У порівнянні з тим, що було раніше, це значно простіше і швидше. Вартість реєстрації може бути дуже різною, залежно від бізнесу, може скласти кілька тисяч гривень.
Чи варто реєструвати бізнес онлайн
Зараз всі прагнуть економити свій час. Але не всі довіряють процедурі електронної реєстрації бізнесу і не знають точно, як використовувати ЕЦП. Багато хто віддає перевагу звертатися до юристів і юридичних компаній, які займаються посередництвом у даній сфері і допомагають в реєстрації бізнесу.
Якщо Ви вирішили зареєструвати свій бізнес (наприклад, стати підприємцем) і провели процедуру реєстрації дистанційно, потрібно знати, що ж робити далі.
Далі необхідно відкрити рахунок в банку для отримання та відправлення платежів. Як Вам, швидше за все, відомо, для цього також не потрібно ходити в банк. Більшість банківських організацій має онлайн-сервіси, за допомогою яких можна відкрити рахунок.
Дистанційне відкриття рахунку в банку дуже зручно для фізичної особи-підприємця, адже не потрібно нікуди ходити. Для цього Ви вибираєте банк, потім використовуєте його онлайн-сервіс. Для реєстрації потрібні паспортні дані, ідентифікаційний номер, мобільний телефон. Підтвердивши свою особистість через одноразовий пароль з смс-повідомлення, Ви отримуєте доступ до особистого кабінету. Сюди ж Вам приходять реквізити нового банківського рахунку підприємця. Якщо банку потрібно підписати з Вами договори або інші документи, можна замовити послугу кур’єра (мобільного банкіра). Різні документи, наприклад, виписки, звіти для податкової служби, можна замовити також через такий онлайн-кабінет.
Отже, можна сказати, що послуга електронної реєстрації бізнесу в Україні сьогодні і супутніх сервісів набирає популярність. Цей спосіб такий же законний і надійний як традиційний, а часу і сил витратити потрібно буде набагато менше.