
Прийняття скарги до розгляду АМКУ
Для того, щоб скористуватися послугами із супроводу й оскарженню тендерів або отримати юридичні послуги, натисніть обраний варіант месенжера або скористуйтеся номером телефону вказаним на сайті. Досвід в юриспруденції з 2004 року.
Порядок прийняття та розгляду скарги Антимонопольним комітетом встановлений законодавством. Так, оскарження відбувається виключно на електронному Майданчику. Як тільки скарга буде відправлена у відповідний розділ Майданчика, та заявник внесе платіж за розгляд надісланої скарги, відбувається автоматичне формування картки та внесення відомостей до Єдиного реєстру.
Увага! Усі скарги, подані до Антимонопольного комітету з приводу торгів, є публічними та кожен зареєстрований користувач Майданчику має право ознайомитися з нею.
Після реєстрації всіх відомостей та відображення скарги у Реєстрі, її разом із усіма додатками отримують Антимонопольний комітет та безпосередньо заявник.
Порядок розгляду скарги АМКУ
На прийняття рішення щодо руху надісланого оскарження Антимонопольний комітет має три робочих дні. Тобто вихідні та святкові дні до цього строку не зараховуються.
Після вивчення отриманої скарги та всіх наданих документів уповноважений орган приймає одне з наступних рішень:
- Прийняття до розгляду. Якщо подана скарга відповідає всім вимогам, та дійсно є підстави вважати, що права чи інтереси учасника тендеру були порушені, Антимонопольний комітет виносить відповідне рішення. Після прийняття скарги зупиняється тендер до тих пір, поки не буде ухвалене остаточне рішення. Якщо скарга надійшла на початку тендеру, то наступний етап розпочинати заборонено, але приймати пропозиції від інших учасників можна. Що стосується укладення договору, то це заборонено. Відновлення процедури відбувається на наступний день, який слідує за днем прийняття рішення Антимонопольним комітетом.
- Залишення без розгляду. Діючим законодавством встановлені підстави, які виключають прийняття оскарження до розгляду. До їх числа зокрема відносять:
- оскарження стосується одного й того ж самого предмета, які вже виступали об’єктом розгляду Антимонопольним комітетом по цьому тендеру;
- у скарзі немає законних підстав;
- порушені строки оскарження, встановлені законодавством;
- заявник не вніс обов’язковий платіж;
- до моменту прийняття рішення спір було врегульовано та замовник все виправив.
- Припинення розгляду. Таке рішення ухвалюється Антимонопольним комітетом у наступних випадках:
- під час вивчення скарги та наданих матеріалів з’ясувалося, що відсутні підстави для оскарження;
- заявник самостійно відкликав скаргу;
- замовник відмінив тендер, переговори, визнав торги такими, що не відбулися (це не стосується випадків, коли одне з вищеперелічених рішень виступають об’єктом оскарження).
Рішення щодо розгляду скарги оприлюднюється Антимонопольним комітетом у відповідному розділі на електронній платформі.